Επειδή στους καιρούς τους "πονηρούς"...
...η μουσική μπορεί να μετατρέπει τις αντιθέσεις σε συνθέσεις.

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Ευκολόπιστοι και πάντα προδομένοι!




Λαέ μου ευκολόπιστε και πάντα προδομένε, απ' αυτούς που σου κάνουν τη χάρη να σου χαϊδεύουν τα αυτιά με αυτά που θέλεις να ακούς!.. Αυτούς που κραυγάζουν "παληκαρίσια" και εκείνους που με αλαλαγμούς σε παρακινούν, επώνυμοι και.. "Anonymoi", "πατριώτες - αντιμνημονιακοί - δημοσιοκάποιοι - μετανοημένοι δωσίλογοι - φιλολαϊκοί"!.. Αυτούς κι εκείνους που σου βροντοφωνάζουν να.. ξυπνήσεις, και σου επιρρίπτουν και ευθύνες που δεν... "ξυπνάς" και που επιδίδεσαι σε... "καναπεδάτες αντιστάσεις"! ...
Αυτοί οι σωτήρες του πνεύματος και εκείνοι οι δημαγωγοί του... οινοπνεύματος! 
Λαέ μου ευκολόπιστε και πάντα προδομένε! 


Λοιπόν, εγώ δεν θέλω να ξυπνήσω λαέ μου! (με τον τρόπο που το εννοούν οι... καλοθελητές τουλάχιστον!).. Για αυτούς, το "ξύπνημα" σημαίνει να ανοίξεις τα μάτια σου, για να δείς αυτά που θέλουν εκείνοι να σου δείξουν!.. για να "δείς" την έξέλιξη του σχεδίου τους.. Να γίνεις θεατής της επίδειξης δύναμης που σου επιδεικνύουν με αλαζονεία και περηφάνεια!.. Να σου δείξουν, απο θέση ισχύος, πόσο κουτός είσαι και πόσο ιδιοφυίες είναι εκείνοι που σου επιβάλλουν τα ίδια πράγματα, κάθε επόμενη φορά με άλλο τρόπο! 




Λαέ μου.. η ευλογία είναι να βλέπεις με... κλειστά τα μάτια σήμερα! 
Με την καρδιά και την ψυχή!.. γιατι με την (δήθεν) εξυπνάδα του μυαλού μας δεν μπορούμε να συλλάβουμε, ούτε καν να φτάσουμε τα δικά τους καταχθόνια μυαλά.. ούτε το βδέλυγμα της.. ιδιοφυίας τους!..

Δεν υπάρχουν σχόλια: